Als je een klacht hebt

We horen het graag als je niet tevreden bent, want we willen je probleem of klacht snel en samen oplossen. We willen jou verder helpen om de onvrede op te lossen. Ook zien we elke klacht als een kans om onze zorg en ons onderwijs verder te verbeteren. Je kunt je klacht op verschillende manieren aan ons doorgeven.

Klachtenfunctionaris is er voor jou

De klachtenfunctionaris luistert, geeft advies en kan bemiddelen. Dat wil zeggen dat de klachtenfunctionaris met beide partijen zoekt naar een oplossing. De klachtenfunctionaris doet alleen iets als jij dat wilt.

Jouw klachtenfunctionaris

  • Krijg je zorg of onderwijs in Gelderland, Overijssel, Noord-Brabant of Limburg? Neem dan contact op met klachtenfunctionaris Kitty Koehorst. Mail naar k.koehorst@kentalis.nl of bel 06 57 64 28 84.
  • Krijg je zorg of onderwijs in Groningen, Friesland, Drenthe, Noord-Holland, Zuid-Holland, Flevoland, Utrecht of Zeeland? Neem dan contact op met klachtenfunctionaris Pien den Hollander. Mail naar p.denhollander@kentalis.nl of bel 079 329 47 84. Je kunt ook een klacht indienen via het klachtenformulier. De klachtenfunctionaris neemt contact met je op als je dat wilt.

Vertrouwenspersoon

Je kunt ook met een vertrouwenspersoon in gesprek. Dit is iemand die naar je luistert, met je meedenkt en advies kan geven over wat jou kan helpen. Er zijn vertrouwenspersonen voor zorg en vertrouwenspersonen voor onderwijs.  De klachtenfunctionaris kan je hierin de weg wijzen.

Als je ontevreden bent of een klacht hebt: dit zijn de stappen die je kunt zetten in een infografic. Of bekijk de video wat te doen bij een klacht.

Wil je een schadeclaim indienen?

Een verzoek tot vergoeding van schade (claim) kan worden ingediend bij de bedrijfsjurist van Kentalis via de mail: juridischezaken@kentalis.nl.

Compliment

Als je tevreden bent over ons, dan horen wij dat ook graag. Via dit formulier kun je een compliment geven aan een medewerker of afdeling.